معاونت اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر مشهد از برگزاری دومین مرحله کارزار شیفتگان خدمت در محلات عمار یاسر و پایین خیابان شهر مشهد مقدس گرامیداشت هفته مقاومت خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۸۶۶۸
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد مقدس، علی غلامی اظهارکرد: دومین مرحله کارزار شیفتگان خدمت در محلات عمار یاسر و پایین خیابان شهر مشهد مقدس به مناسبت هفته مقاومت برگزار شد.

وی افزود: در مرحله اول که در هفته بسیج برگزار به همت معاونت اجتماعی ناحیه مالک اشتر شد، خدماتی شامل پزشکی،مشاوره، فرهنگی، توزیع سبد معیشتی صورت گرفت که در مرحله دوم نیز همان اقدامات صورت گرفته است.

مسئول معاونت اجتماعی ناحیه مقاومت مالک اشتر با توجه به حضور فعال مسئولان فرمانداری،شهرداری، کمیته امداد،دادگستری، اداره آبفا و فراجا در این مراسم عنوان کرد: مطالبات مردمی توسط مدیران محلات رصد و پیگیری می شود و مسولین نیز در میز خدمت برگزار شده پاسخگوی مطالبات مردمی در حوزه های مختلف هستند، که خوشبختانه قسمتی از مطالبات در گام اول طرح تا حدودی توسط شهرداری انجام شده است.و امیدواریم مطالبات و مسائلی مطرح شده مردم در مرحله دوم ،توسط مسئولین مربوطه در ادارات و سازمان ها پیگیری و اجرایی گردد.

غلامی ادامه داد: یازده کارگروه در سازمانها و ادارات شهر مشهدمقدس داریم تا مطالبات مردمی را انعکاس داده و پیگیری کنیم تا رفع مشکلات محلات پیگیری شود.

خبرنگار/فاطمه باقری

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها